Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2012 21:44 - ПЛАТЕНО СЪОБЩЕНИЕ
Автор: pcelata Категория: Забавление   
Прочетен: 9194 Коментари: 26 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageДобър вечер съблогъри!

В отговор на двама от блог.бг-които
се осмелиха най-нахално и неподготвено
да обиждат Алекс и неговия последен пост...

ето личния ми отговор;

image

За да си гледате вашата работа,
вместо да ме предъвквате тайно;
кога съм силна,кога слаба,
кога трезва,кога пияна,
с кого се смея,кого оплаквам,
кой ме целува в тъмното,
кой ми заспива на рамото ласкаво,
под чий мигли осъмвам,
с колко захар си пия кафето
и кой ми вгорчава дните,
наистина ли са дяволски светли
очите ми ненаситни,
кого наяве наричам,,мили"",
кого ранявам с усмивка
и каква е все пак фамилията
на Оня Иван-от стиховете ми,
дали във Петрич или във Варна
ще пална някому къщата,
ДЕКЛРИРАМ,че всичко е вярно.

ВНИМАВАЙТЕ КАТО ПРЕГЛЪЩАТЕ.

автор; Маргарита Петкова


А що се касае,до тези господа....
не ви искам коментарите.И после,
като как си позволява те да заплашвате?
Като не го харесвате,що правите в блога му?image



Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pcelata - до ан 1
04.08.2012 22:02
Ти ги каза.И не се притеснявам.Но,няма нужда да казвам коя съм и каква съм.Нека мен заплаши по този начин....Божеее-няма идея....Благодаря ,че си тук.
цитирай
2. fillc - Аз
04.08.2012 22:05
не виждам смисъл в караниците. Полза няма.
цитирай
3. pcelata - до ан 2
04.08.2012 22:06
Не съм длъжна да казвам и показвам на който и да било,каквото и да било.А ти,не ми се прави Лили иванова.
цитирай
4. yotovava - Пчелице, речено им е :))))))))))))))
04.08.2012 22:06
ВНИМАВАЙТЕ КАТО ПРЕГЛЪЩАТЕ.

цитирай
5. pcelata - до ан 3
04.08.2012 22:09
Ами те не ме дразнят толкова,колкото тия двамцата.
цитирай
6. pcelata - Добре си ми дошла Валя.
04.08.2012 22:11
Еми,до гуша ми дойде от тия хейтъри безподобни.
цитирай
7. pcelata - Гоше,
04.08.2012 22:13
аз не се карам с никой.Просто изразих мнение и точка по въпроса.
цитирай
8. анонимен - Аз съм ан 1
04.08.2012 22:30
Лидис е същата простакеса, която странно как се лигави в свобствения блог и играе роля на светица, а в чужди блогове сее огън и жупел, пуска змии и гущери и хапе като хиена всеки, който не намира лигочите и за оригинални! Не е чудно, че рустам си пада по тази луда дърта ненормалница, но той си пада по всеки, който демонстрира лошотия и омраза! Успяла била, талантлива била, е мамка му нека да е, но светът не се върти около един човек! Нека хората оценят кой колко струва, а не като нея сама да се самоопределя като единствена и неповторима, а всички останали като некадърници!
Панталеев е сукалче, което без да е в комбина с някой е абсолютно никой и страда, но заобиколен от себеподобни се чувства друг-смел, раздаващ правосъдие :) Да не отнемаме на сукалчето единственото щастие в живота- да се перчи в нета! Нали някой трябва да е шут в това Шоу-блогбг:)))
цитирай
9. pcelata - ти колко прати по тия сметки? ...
04.08.2012 22:33
анонимен написа:
ти колко прати по тия сметки?

сканирай вносните бележки и ги предложи вместо грозните котета.
тогава ще пратим и ние и ще кажем Аве Алекс!


Наясно ли си,че точно за два дни съм те разбрала кой си и какъв си и после ще ти покажа дали съм тъпа;крава и тн.Вън от блога ми говедо и не ме предизвиквай.
цитирай
10. mariniki - абсолютно подкрепям...
04.08.2012 22:33
и точните думи ги е казала Маргарита Петкова...
да внимават като преглъщат... Алекс е Божи залък...
цитирай
11. pcelata - до ан 9
04.08.2012 22:41
Ми незнам какво да кажа.Всъщност,сте прав/а-но,тя не ме вълнува.Рядко влизам при нея.Моята теза е,че когато не харесвам нещо или някого-ограничавам контакта и толкоз.Нямам време,да се кахъря за чужди грешки.Кой какво прави-нит ми влиза,нит ми излиза.
цитирай
12. анонимен - запазвай анонимните, пак се трият, някой не понася истините:))
04.08.2012 22:43
pcelata написа:
Ми незнам какво да кажа.Всъщност,сте прав/а-но,тя не ме вълнува.Рядко влизам при нея.Моята теза е,че когато не харесвам нещо или някого-ограничавам контакта и толкоз.Нямам време,да се кахъря за чужди грешки.Кой какво прави-нит ми влиза,нит ми излиза.

цитирай
13. pcelata - До тези анонимни,които само ме карат да се смея...
04.08.2012 22:49
Не ви искам в блога си!!! Бях ясна.Не ме обиждате,а показвате колко ви е умствения багаж...ако въобще го има. И понеже,са коментари на ,,мъже''- ,,Господи,колко сте жалки!
цитирай
14. pcelata - Ми незнам какво да кажа. Всъщност, ...
04.08.2012 22:50
анонимен написа:
pcelata написа:
Ми незнам какво да кажа.Всъщност,сте прав/а-но,тя не ме вълнува.Рядко влизам при нея.Моята теза е,че когато не харесвам нещо или някого-ограничавам контакта и толкоз.Нямам време,да се кахъря за чужди грешки.Кой какво прави-нит ми влиза,нит ми излиза.



Моля инфо за вас!Има какво да си говорим.На лични.
цитирай
15. pcelata - до ан 15
04.08.2012 23:13
Виж скъпа,права си.Но,не си заслужава да се гневиш.И после,има толкова приятни неща на които да се радваш...семейство,дечица и тн.Благодаря ,че си тук-но нека тази жена не ти разваля настроението.
цитирай
16. lidis - Koпирам коментарите при вас , които ни в клин, ни в ръкав ми нанасяте морални обиди
04.08.2012 23:20
И ЩЕ ИСКАМ ИЗТРИВАНЕ НА БЛОГА ВИ, ТЪЙ КАТО ГО ВЪРШИТЕ С ТЕНДЕНЦИЯ ДА НАНАСЯТЕ ОБИДИ НА СЪБЛОГЕР. KATO АВТОР НА БЛОГА СИ И ПОСТИНГИТЕ НОСИТЕ ОТГОВОРНОСТ ЗА КОМЕНТАРИТЕ В ТЯХ, КОИТО ПУСКАТЕ ПУБИЧНО И С ТЕНДЕНЦИЯ СКАНДАЛИ И НАНАСЯНЕ МОРАЛНИ ОБИДИ НА СЪБЛОГЕР..
цитирай
17. pcelata - Само да вметна!
04.08.2012 23:26
Аз лично,не съм ви обидила по никакъв начин.И въобще,не сте ми нагрижа.И ако смятате,че заради тези които имат някакво мнение срещу Вас-ще ме наказвате мен...Окей,ваша воля.Но да искате да изтрият блога ми...Сериозно ще се замисля,дали нямат право за Вас.И накрая,поста ми-няма нищо свързано с вас(освен ако се имате за мъж).
цитирай
18. pcelata - И още нещо,
04.08.2012 23:33
Никога с нищо не съм предизвиквала скандали и обиди спрямо съблогер.И не ме заплашвайте!!! Не ме познавате,и не знаете коя съм и каква съм.
цитирай
19. hristo27 - Не се ядосвай. Мижитурките нямат ...
05.08.2012 09:54
Не се ядосвай. Мижитурките нямат име и лице. Показват се като мишоци и се крият след това в дупките си.
цитирай
20. tutankhamon661 - pcelata
05.08.2012 14:27

Цялата работа е в това, че Алекс постоянно е на първа страница. Тук е пълно с хора, на които "не им пука" за тези неща, но все тях бистрят. Как да не повярваш в техния "непукизъм"..... въображаем.

Ако не излизаше на първа страница, дума нямаше да му кажат. Но при създалата се ситуация пуснаха машината за фантазии. Просто нямат друга работа и се занимават с глупости.
цитирай
21. karaiany - Добре си го казала, пчеличке ! :)...
05.08.2012 15:26
Добре си го казала , пчеличке ! :)
Аз лично намирам поста ти за освобождаващ . Нужно ни е да извадим на светло това което мислим и чувстваме открито и без страх . Особено пък в блогово пространство като това . На всички е известно , че правилата за регулиране на общуването тук са архаични и това е доста меко казано. Нужни са доста промени . Получава се така , че малка група хора тероризират безпрепятствено и безнаказано мнозинството.
Поздрави за този пост !
цитирай
22. gocho52 - Писенцето е много чаровно...
05.08.2012 17:09
.
цитирай
23. shtuka12 - . Съжалявам, но тая роля на адвокат ...
05.08.2012 19:11
. Съжалявам, но тая роля на адвокат на някой си е доста унизителна. Прочетох постинга на тера за тоя ревльо и е напълно права жената. Грехота е прекрасния стих на Маргарита Петкова да се принизява до един обикновен хвалипръцко, който спекулира с хорското нещастие.
цитирай
24. saadi - А кои са "двамата господа" ?
05.08.2012 20:44
И коя е Маргарита Петкова ?
Каква е връзката на горните трима с Алекс ?
И последно : Кой пък , по дяволите , е Алекс ?
цитирай
25. pcelata - Няма да коментирам повече.
05.08.2012 23:28
Всеки има право на мнение.Що се касае до анонимните,много моля бъдете коректни към всички в този блог.И не ме намесвайте във вашите спорове.И ако имате сметки за уреждане-Вън от моя блог.А това,че изказвам мнение-не означава,че съм нечий адвокат.Според мен,той няма нужда от такъв.
цитирай
26. анонимен - одежда больших размеров интернет магазин
19.10.2012 05:59
Привет!Хотите заказать одежду на выгодных условиях? Тогда читайте новость - <a href=http://forum.clubexpert.eu/member.php?action=profile&uid=51383>молодежный стиль одежды 2012 </a> интернет магазин модной женской одежды <a href=http://pressuha.ru/user/Phiguptunnito/>подростковая одежда интернет магазин распродажа </a> купить платье для полных <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/>интернет магазин украина одежда дешево </a> магазин нижнего белья недорого ... Успехов Вам!
.:::.
<a href=http://kamagra-now-online.blog.hr/>Oral Jelly 100mg visa Kamagra pills </a> - tablets online Buy Kamagra : pineapple Kamagra : <a href=http://kamagra-wirkungsvolles.webstarts.com/>Order Kamagra prescriptions </a> - Kamagra Finland Kamagra 100mg sydney Kamagra shop tablets sildenafil
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 754472
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930