Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2012 18:08 - МОДЕРНИ БАБИ
Автор: pcelata Категория: Забавление   
Прочетен: 3685 Коментари: 13 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Баба Нетка;-Чатке,как си ма,какво
праят децата?

Баба Чатка;-Аа,не съм ги чула още
днес.Сутринта само си проверих
пощата,ама после имах работа.Трябваше
да рефрешна кочината на прасето
и да изхвърлярисайкъл бин-а.Цял
ден сърфирам по двора.Ама надвечер
ще си пусна скайпа и ще си чатна с моите.

Баба Нетка;-Ааа добре ще направиш.
Аз пък днес цял ден стоя на компа.
Трябваше да даунподна ябълките от
градината на двора и да максимилизирам
жилетката на дядото,че му е отесняла.
Ама намерих едно място в нета,дека
дават голи юзъри.Червих се,червих се,
ама три часа ги гледах!

Баба Чатка;-Ауу Нетке.Ми да ми пратиш
линк у скайпа,че да ги видя и аз.От момиче
гол юзър не съм виждала!Дядото вече
за нищо не става.Съвсем му се е 
разхлопало флопито и Рамът не му стига.
А да говорим,че хард дискът му вече
изобщо не е хард.

Баба Нетка;-Ее,стига и ти. И ние вече за нищо не ставаме,Чаткеее.Даже и за спам не 
ставаме.Ако можех да се сейвна така както
бях преди 40 години...
 

Баба Чатка;-Ще ти копи пейстна една снимка
откакто бях на 25 години.Знаеш ли каква красавица бях? Без никакви бъгове!А
тогава нямаше фотошоп!Сега вече и аз съм
станала за рестартиране...Целия ми
десктоп се е набръчкал!

Баба Нетка;-Ауу,Чатке, ние се заприказвахме,
ама аз се сетих,че имам работа.Трябва
да компилирам един боб на дядото,че пак
ще ми пусне намръщена емотикона.Ще
ми услужиш ли с онази голяма лъжица,
че моите всичките са зипирани версий?

Баба Чатка;-Нетке не помниш ли,че ти я
сенднах миналата седмица?Я си виж
хисторито.

Баба Нетка;-Не помня таков нещо,бе
Чатке!

Баба Чатка;-Как да не помниш? Ти ми се
логна у нас миналата седмица и ми я
рикуестна.

Баба Нетка;-Няма такова нещо!

Баба Чатка;-Така ли! Ти лъжкиня ли ме
наричаш! Какво си позволяваш!Ууу,да
ти се скапе скайпа дано!

Баба Нетка;-Ааа,така ли! Магарето ти
троянски кон да стане!

Баба Чатка;-Уиндоса да ти се бъгне и
всички да видят какво криеш в Май
Докюменс!

Баба Нетка;-Да качиш 30 гигабайта дано.
Всичките на корема и бедрата дано!

Баба Чатка;-Да ти се срути кочината
и да ти форматира прасето!

Баба Нетка;-Котка да ти изяде мищката!

Баба Чатка;-Да ти се скапе антивируса
и да ти влязат червеи в ябълките!

Баба Нетка;-Някоя невестулка да ти
хакне кокошките!

Баба Чатка;-Да ти се скапят драйверите
на мотиката и с ръце да копаеш земята!

Баба Нетка;-Дядото ти да си ъпгрейдне
хард диска и да си хване млада юзърка!

Баба Чатка;-Лицето ти на пиксели
да стане!

Баба Нетка;-Кучето ти на оптичен
кабел да се обеси.

Баба Чатка;-Сиди ром да ти влезе в
къщата и да ти открадне всички вещи!

Баба Нетка;-И компютъра ли?

Баба Чатка;-И компютъра!

Баба Нетка;-Иии пепел ти на ю ес би
входа! Повече няма да правя с теб ни
аудио,ни видео чат!Даже не искам
да ти чувам никмейна,да знаеш!

Баба Чатка;-Мммм,дреме ми на дънната
платка! Хакерка с хакерка.....





С този спор,Ви пожелавам;

ХУБАВА И СПОРНА СЕДМИЦА!!!!



Гласувай:
11



1. stela50 - Забавно , иронично ... напълно възможно .
22.01.2012 18:49
Приятно предаден модерен спор.
Лека и успешна седмица и на теб, Пчеличке !
цитирай
2. pcelata - До Stela
22.01.2012 19:04
Благодаря Таня.По добре от това,на къде?
цитирай
3. mt46 - Здравей, приятелко!
22.01.2012 19:12
Познавам подобни баби... :))
Приятна вечер и успешна нова седмица!
цитирай
4. pcelata - mt46
22.01.2012 19:43
Аз също.И е голямо удоволствие,да се разговаря с тях.Благодаря.Спорна седмица и натеб приятелю.
цитирай
5. hristo27 - Успешна седмица и от мен!
22.01.2012 20:10
Успешна седмица и от мен!
цитирай
6. dushka - хехе
22.01.2012 20:31
Яко!:)))
цитирай
7. pcelata - hristo
22.01.2012 22:11
Моля се,тази седмица да не започва с лоши новини.И на теб Ице!
цитирай
8. pcelata - dushka
22.01.2012 22:13
Миличка,супер готини са тез баби на живо.Страхотна седмица ти пожелавам.
цитирай
9. divna8 - Успя да ме разсмееш рано сутринта ...
23.01.2012 07:16
Успя да ме разсмееш рано сутринта :)))
Успешна и усмихната седмица, Пчелице Смехоносна :):):)
цитирай
10. pcelata - divna8
23.01.2012 09:39
Много се радвам на което.На теб също,спорна и спокойна седмица.
цитирай
11. iliada - Почти така си е баби:))))))))))))
25.01.2012 09:17
Почти така си е баби:))))))))))))
цитирай
12. pcelata - iliada
25.01.2012 19:34
Много си млада и хубава,за да се вписваш в тази група.
цитирай
13. razkazvachka - еееее, тва си е яко
05.02.2012 22:23
ще го дам на студенцията да го преведе на инглиш:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 753568
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031