Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2011 16:50 - Тежки думи...
Автор: pcelata Категория: Поезия   
Прочетен: 5607 Коментари: 12 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Черен облак мина
през сърцето ми.
Отровни думи изстреля
в слънчевия ден...
Погледа ти остър,
показа ми вратата...
А аз,скована мъничка
зареях поглед в нищото...
Коя съм аз?image

И тежки думи,
убиха ме сега...
И молех те да спреш,
но ти не чу...
Обърна се и си отиде.
По дяволите чуства
святи,обрулена от
обвинения бях...
И тръгнах аз,
без да се обръщам...
Забравила-живота и
себе си...



Гласувай:
13



1. vahisht - А не трябва ...защото:
28.11.2011 17:39
"Life is life
When we all feel the power
Life is life
When we all feel the pain
Life is life
It's the feeling of the people
Life is life
It is the feeling of the land."

Защото Life is alive....добавката е от мен, както и поздрава по-долу:
http://www.youtube.com/watch?v=EGikhmjTSZI

Поздрави!!!
цитирай
2. stela50 - Не забравяй себе си и живота , Пчеличке ...
28.11.2011 17:51
Човек не подозира колко ужасни моменти и тежки думи
може да преодолее и да запази достойнството си .
Много силна е болката в този стих ... много наранено е сърцето .
Но всичко ще мине , ще си дойде на мястото .
Прегръдки !
цитирай
3. pcelata - "Life is life When we all ...
28.11.2011 19:49
vahisht написа:
"Life is life
When we all feel the power
Life is life
When we all feel the pain
Life is life
It's the feeling of the people

Бихте ли превели?Благодаря за поздрава.
Life is life
It is the feeling of the land."

Защото Life is alive....добавката е от мен, както и поздрава по-долу:
http://www.youtube.com/watch?v=EGikhmjTSZI

Поздрави!!!

цитирай
4. pcelata - Човек не подозира колко ужасни м...
28.11.2011 19:51
stela50 написа:
Човек не подозира колко ужасни моменти и тежки думи
може да преодолее и да запази достойнството си .
Много силна е болката в този стих ... много наранено е сърцето .
Но всичко ще мине , ще си дойде на мястото .
Прегръдки !


Благодаря за утехата.Нямаш идея,колко имам нужда от това.И да.Силна съм,и ще се справя.Сърдечно те прегръщам,Таня.
цитирай
5. ivankalilova - Много болка има в твоята душа, ст...
29.11.2011 09:39
Много болка има в твоята душа, страда нараненото сърце...
Няма спасение от болката.Тя пада като гръм и те изпепелява или просветлява. Но никога не си един и същ,когато тя реши да дойде и те сграбчи
в мъртвешката си хватка.
Единственият изход е възкръсване.
И висота. Над себе си пoне.
Едвали ще мога, миличка, да те утеша....., НО СЕ МОЛЯ ДА СЕ ОПРАВЯТ НЕЩАТА
Прегръщам те сърдечно !
цитирай
6. hristo27 - Бъди силна и решителна. Само така ...
29.11.2011 10:30
Бъди силна и решителна. Само така можеш да успееш!
цитирай
7. troia - Не тъгувай!
29.11.2011 11:37
Може би вече съжалява, че е постъпил така с теб. Повече усмивки ти желая!
цитирай
8. pcelata - Много болка има в твоята душа, ст...
29.11.2011 13:29
ivankalilova написа:
Много болка има в твоята душа, страда нараненото сърце...
Няма спасение от болката.Тя пада като гръм и те изпепелява или просветлява. Но никога не си един и същ,когато тя реши да дойде и те сграбчи
в мъртвешката си хватка.
Единственият изход е възкръсване.
И висота. Над себе си пoне.
Едвали ще мога, миличка, да те утеша....., НО СЕ МОЛЯ ДА СЕ ОПРАВЯТ НЕЩАТА
Прегръщам те сърдечно !


Благодаря ти мила.Ще се справя.Но има моменти,когато си съборен на земята-и трябва малко време,за да се изправиш.Сърдечно те прегръщам и аз.
цитирай
9. pcelata - Бъди силна и решителна. Само така ...
29.11.2011 13:53
[quote=hristo27]Бъди силна и решителна. Само така можеш да успееш![/quot

Кога сърце кърви,и кога душа е в сълзи окъпана-много трудно се случват нещата.Благодаря за подкрепата Ице.
цитирай
10. pcelata - Може би вече съжалява, че е постъпил ...
29.11.2011 13:55
troia написа:
Може би вече съжалява, че е постъпил така с теб. Повече усмивки ти желая!


Ще го накарам да съжалява.Благодаря ти за подкрепата.Сърдечен поздрав и за теб.
цитирай
11. mrgreen - Ето нещо, което би могло да е утеха. ...
29.11.2011 13:58
Ето нещо, което би могло да е утеха. Поне на мен ми харесва. Клипа е мое дело :).
http://www.vbox7.com/play:a67c19d2dc
цитирай
12. анонимен - Ето нещо, което би могло да е утеха. ...
01.12.2011 19:07
mrgreen написа:
Ето нещо, което би могло да е утеха. Поне на мен ми харесва. Клипа е мое дело :).
http://www.vbox7.com/play:a67c19d2dc


Не можах да вляза.Но все пак,благодаря че си тук.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 754556
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930