Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2012 22:36 - Ти си този,който обичам!
Автор: pcelata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4297 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Когато съм черна от много умора
и с никого вече не искам да споря...

Когато си мисля,че някой до космоса
праща сигнали,
а друг не смее съседско дете да погали...

Когато забравям,че мога и въздух от
бетон да усетя
на радостен дъжд косите,дъх на цвете...

Когато се сепва дори вечерния вятър-
с тревисти нозе пресякъл полета...

Когато морето на болките с вик нечовешки
ноща оглася
и аз загубвам последните свои компаси...

Сърцето ми женско къде ще намери
подкрепа и сили,
освен до сърцето ти мили?image

Мечтая за бавна вечеря
на бавно догарящи свещи,
пред бавно пращащия огън,
под бавно ръмящия дъжд.

И бавно макар да намеря
следите все още горещи
на бавно промъкващ се спомен
тъй бавно убиван веднъж.

За бавна любов мечтая,
за бавно докосващи пръсти
и бавно проникваш ме поглед
на бавно обичащ ме мъж...image

Ти си мисълта с която заспивам!
Ти си съня,който сънувам!
Ти си усмивката на моите устни!
Ти си сълзите солени и вкусни!
Ти си мечтата за красиво и нежно!
Ти си човека стигнал до сърцето ми!
Ти си вечно желание на сетивата!
Ти си болката,с която чуствам самота!
Ти си нежността,която сърцето ми търси!
Ти си луната радваща само мен!
Ти си този който обичам!
Ти си любовта в която се вричам!
Ти си си ти и за мен си незаменим!

автори;
-Надя Кехлибарева;
-Мадлен Алгафари;
-Неизвестен автор;



Гласувай:
11




Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - прекрасни стихове...
31.07.2012 10:12
виж как ме провокира да напиша на един дъх и аз...

ти...
и само ти... който с любов
и слънце
дните ми обличаш...
ти...
единствен ти...
който на вятъра завиждаш
с дъх косите ми
разрошил
и целунал устните ми
нежно...
ти...
и само ти... с дъжда за мен
заплакал
раните отмиващ ...
ти...
единствен ти...
който си усмивка и сълза
в синевата на
очите ми
и всичко... защото те
обичам...
цитирай
2. ivankalilova - ОБИЧАЙ И ОБИЧАНА БЪДИ!Окриляй ж...
31.07.2012 17:11
ОБИЧАЙ И ОБИЧАНА БЪДИ!Окриляй желанията си и вдъхвай живот на мечтите си!Желая ти прекрасна последна юлска вечер, приятелко!:)))
цитирай
3. pevetsa - Влюбено да ти е пчелице, . . . прег...
31.07.2012 19:14
Влюбено да ти е пчелице, ... прегръдки :))))
цитирай
4. pcelata - Благодаря Миличка!!!
31.07.2012 23:22
Красиво написан стих.Караш ме,да се чуствам още пожелана и обичана.Топли прегръдки за теб.
цитирай
5. pcelata - И така се чуствам Ваня приятелко.
31.07.2012 23:23
Благодаря,че си тук с мен.
цитирай
6. pcelata - Алекс приятелю,
31.07.2012 23:25
да ти се връща-умножено по безкрая.Прегръдки и за теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 754099
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930