Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2013 11:24 - ВИЗИТИ!!!
Автор: pcelata Категория: Забавление   
Прочетен: 7074 Коментари: 26 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Миналия месец бях на посещение в една
фабрика за лютеница-сега вече няма да ям
лютеница.
Миналата седмица бях на посещение в една
фабрика за пастет-сега вече не ям пастет.
Тази седмица ме канят в един Винпром-
ЗА НИЩО НА СВЕТА НЯМА ДА ОТИДА!!!


ХУБАВ ДЕН!




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. axlaxl - Ако влезеш в кухнята на ресторант, ...
07.02.2013 11:41
Ако влезеш в кухнята на ресторант, няма да помислиш да се храниш там...:)
Навсякъде е така...за съжаление! Но нали затова имаме имунитет!
цитирай
2. stela50 - Да ... по- добре е да не отидеш...
07.02.2013 11:41
въпреки, че всички отдавна почти знаем за какво става дума,
но е различно, когато го видиш ... вече имаме имунитет може би,
но все си мисля за децата ... основателна е тревогата ти ...
Поздрав и добри дни, мила Пчеличке !
цитирай
3. minevv - da
07.02.2013 11:51
ето така ме хваща депресията
цитирай
4. dolsineq - :–))))))) Ще изтървеш много, пр...
07.02.2013 11:58
:–))))))) Ще изтървеш много, примерно как се съхранява вино в мазе – паяжини и прах... аз затова не го пия...;)
цитирай
5. rustocks - Била ли си в парламента?
07.02.2013 12:12
Била ли си в парламента?
цитирай
6. pcelata - Ако влезеш в кухнята на ресторант, ...
07.02.2013 12:23
axlaxl написа:
Ако влезеш в кухнята на ресторант, няма да помислиш да се храниш там...:)
Навсякъде е така...за съжаление! Но нали затова имаме имунитет!


Така е.Но,все се питам-нищо ли не правим както трябва?
цитирай
7. pcelata - въпреки, че всички отдавна почти ...
07.02.2013 12:28
stela50 написа:
въпреки, че всички отдавна почти знаем за какво става дума,
но е различно, когато го видиш ... вече имаме имунитет може би,
но все си мисля за децата ... основателна е тревогата ти ...
Поздрав и добри дни, мила Пчеличке !


Тревогите не само са ми основателни.Незнам дали имаме имунитет,но ми е страшно.Детето ми е в 1клас.Имат задължителна занималня...на обяд се хранят там...но,къде се готви?;как се готви?;просто незнам.И после,заболявания и тн.А министърката на Злеопазването,ще ми говори че не сме си обръщали внимание и сме занемарена нация.
цитирай
8. pcelata - ето така ме хваща депресията ...
07.02.2013 13:13
minevv написа:
ето така ме хваща депресията


Ох,съжалявам.Нямах това за цел.
цитирай
9. pcelata - :–))))))) Ще изтървеш много, пр...
07.02.2013 13:16
dolsineq написа:
:–))))))) Ще изтървеш много, примерно как се съхранява вино в мазе – паяжини и прах... аз затова не го пия...;)


Дядо ми на времето(той бе от Видинско),слагаше виното в големи бъчви-които ги заравяше в земята и правеше хубаво вино.Всички пият у дома,само аз не се научих.Но,иначе незнам какво щях да видя...
цитирай
10. pcelata - Била ли си в парламента? Не съм! ...
07.02.2013 13:17
rustocks написа:
Била ли си в парламента?


Не съм! Обаче,това не ми пречи да го посетя в деня на отворените врати.Там обаче,няма какво полезно да се види!
цитирай
11. ivoki - Ако влезеш в душите на някой хора. . . ...
07.02.2013 13:25
Ако влезеш в душите на някой хора...... няма да искаш да повториш.... :-(
цитирай
12. suny84 - Така е,
07.02.2013 13:26
преди около 9г работих в бърза закуска за дюнери, от тогава наистина не ям дюнер.
цитирай
13. muerte - Хе-хеее. Откриваш топлата вода. Ти на колко си години?
07.02.2013 13:33
Средното ми образование е УПК по ХВП. Второто означава Хранително-вкусова промишленост. Поради това сме били на стаж в почти всички видове преработваща, консервна и като цяло - хранителна промишленост. Салами, кренвирши, лютеници, консерви - ти чак сега ли разбираш как се правят?!? Че в скъпата ни комунистическа татковина това бе правило, а не изключение!

А сегашните предприятия са просто наследник на старите (някои дори работят още с тяхната техника).

В училищните и ведомствените столове, казармите и детските градини едно време се пращаше стоката с изтичащ и изтекъл срок на годност. Само на по-специалните учреждения, където другарите бяха по-така, се правеше изключение.

Ти все едно не си живяла (и яла) през социализЪма!

П. п. Хубавото сега е, че имаш избор. А ако имаш и пари - проблема ти е решен.
цитирай
14. ivoki - Бил съм.....
07.02.2013 13:34
rustocks написа:
Била ли си в парламента?


Предпочитам Женския пазар в София......
цитирай
15. pcelata - Ако влезеш в душите на някой хора. . . ...
07.02.2013 14:05
ivoki написа:
Ако влезеш в душите на някой хора...... няма да искаш да повториш.... :-(


Грешиш!.Влизала съм-и наистина няма да повторя.
цитирай
16. pcelata - преди около 9г работих в бърза за...
07.02.2013 14:12
suny84 написа:
преди около 9г работих в бърза закуска за дюнери, от тогава наистина не ям дюнер.


Работила съм в ресторант-и да ти кажа,не съм видяла лоши работи.
цитирай
17. pcelata - Средното ми образование е УПК по ...
07.02.2013 14:20
muerte написа:
Средното ми образование е УПК по ХВП. Второто означава Хранително-вкусова промишленост. Поради това сме били на стаж в почти всички видове преработваща, консервна и като цяло - хранителна промишленост. Салами, кренвирши, лютеници, консерви - ти чак сега ли разбираш как се правят?!? Че в скъпата ни комунистическа татковина това бе правило, а не изключение!

А сегашните предприятия са просто наследник на старите (някои дори работят още с тяхната техника).

В училищните и ведомствените столове, казармите и детските градини едно време се пращаше стоката с изтичащ и изтекъл срок на годност. Само на по-специалните учреждения, където другарите бяха по-така, се правеше изключение.

Ти все едно не си живяла (и яла) през социализЪма!

П. п. Хубавото сега е, че имаш избор. А ако имаш и пари - проблема ти е решен.


Със сигурност,съм по-малка от теб.Но,през Тошово време-нямаше много,но поне бе истинско.Леля ми,навремето работеше в консервената фабрика в Брегово,и мога да те уверя,че нещата се правеха както трябва.Но,си прав за моментите,когато се е консумирало ,,с изтекъл срок на годност''. И да! Сега наистина имам избор и пари.
цитирай
18. pcelata - Била ли си в парламента? Пре...
07.02.2013 14:21
ivoki написа:
rustocks написа:
Била ли си в парламента?


Предпочитам Женския пазар в София......


Ха ха и аз бих го избрала.
цитирай
19. hristo27 - А виждала ли си как се правят крем...
07.02.2013 14:53
А виждала ли си как се правят кремвирши??? Вероятността да се откажеш да ги ядеш е по-голяма, от колкото всички изброени по-горе продукти!!!
Но да влезеш във винарска изба, където в съдовете няма вина по-млади от 5 години - това вече е съвсем друго нещо. Ако те почерпят - Наздраве!
цитирай
20. rustocks - В Парламента ще видиш толкова много гнус, че ще ти се отще да бъдаш отнова там!
07.02.2013 15:53
pcelata написа:
rustocks написа:
Била ли си в парламента?


Не съм! Обаче,това не ми пречи да го посетя в деня на отворените врати.Там обаче,няма какво полезно да се види!

цитирай
21. pcelata - А виждала ли си как се правят крем...
07.02.2013 16:49
hristo27 написа:
А виждала ли си как се правят кремвирши??? Вероятността да се откажеш да ги ядеш е по-голяма, от колкото всички изброени по-горе продукти!!!
Но да влезеш във винарска изба, където в съдовете няма вина по-млади от 5 години - това вече е съвсем друго нещо. Ако те почерпят - Наздраве!


Е,Ице много те моля...Малко в повече ще ми дойде.Що се касае до почерпката...ако отида.Но пък,ако на теб ти падне хубаво винце-пийни едно и заради мен.
цитирай
22. pcelata - Била ли си в парламента? Не съм! ...
07.02.2013 16:51
rustocks написа:
pcelata написа:
rustocks написа:
Била ли си в парламента?


Не съм! Обаче,това не ми пречи да го посетя в деня на отворените врати.Там обаче,няма какво полезно да се види!



Е стига де! Много си лош.Много хора си мислят,че като влезат там-ще се почустват горди.А ти взе,че ще им развалиш кефа.
цитирай
23. muerte - Чакай да се разберем, че нещо се разминахме.
07.02.2013 17:43
pcelata написа:

Но,през Тошово време-нямаше много,но поне бе истинско.Леля ми,навремето работеше в консервената фабрика в Брегово,и мога да те уверя,че нещата се правеха както трябва.


Ти живяла ли си през социализЪма? Сигурно да. Значи си яла 100% боклуци - саламите камчия, кренвирши и лютеница хорце. Мислиш ли, че е виц, че в саламите се слагаше тоалетна хартия, а в каймата стар, мухлясъл хляб и ВСЯКАКВИ боклуци от изкуствен и естествен произход?

Това, което леля ти ти е разправяла е мит, утопия. Както и целия строй междувпрочем. Работил съм дълго време в тази промишленост и мога да ти кажа, че това, което се правеше "както трябва" не излизаше по обикновените магазини. Мдаааа, сори, че ти разбивам илюзиите по "едно време" (ако е така де), ама нещата бяха съвсем, ама СЪВСЕМ различни. Питай баща си - ако си под 30 г. Ако той не е бил виден член на Партията и е достатъчно искрен може и да ти каже някои неща. Независимо дали си ги спомня или са му ги казали.

П. п. Аз съм малко над 40 и за съжаление си спомням всичко. Ако си мислиш, че тарикатите (в която и да е област) са се появили от нищото, ей така, след 1989 г. значи наистина имаш още мноооого да учиш.

цитирай
24. pcelata - Извинявам се.
07.02.2013 18:45
Оказа се,че имаме малка разлика във годините.И не,не съм яла боклуци.Щото,някога по Тошово време -баща ми бе международен шофьор и можеш да се сетиш.Помня много неща,помня че магазините бяха празни;имаше купони;спираха тока;и тн...И въобще не ми разбиваш илюзийте.И въобще не си мисля,че тарикатите и пирамидите;и разните му там групировки,са се появили от нищото.
цитирай
25. venercheto - я сподели, моля те, какво си видяла ...
12.02.2013 04:41
я сподели, моля те, какво си видяла във фабриките за лютеница. като невежа ще ми е много интересно!
поздрави :)
цитирай
26. pcelata - Добро утро Вени.
12.02.2013 07:46
Ок.Не се притеснявам да кажа,че сравнение с теб-наистина съм невежа.И да, не съм влизала там.Мога само да предполагам,че е било така-както ми се е искало. И,да довърша,че от много отдавна нямам илюзий-животът ги направи,на пух и прах.Поздрав и за теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 754088
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930