Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2012 21:05 - Щастие... /в един ден на опаки/
Автор: pcelata Категория: Забавление   
Прочетен: 1711 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageЖивеем в един динамичен свят!
И освен всекидневните грижи,ангажименти,
и тревоги-има такива дни,в които просто
нищо не върви.Днешният е за пример.Още не съм си измила очите и вече всичко се е подредило с главата на долу.Вече съм казала
куп безсмислени думи,успяла съм да нараня,който с каквото съм могла.Ядосала съм се на себе си, на другите.На съдбата,на кранчето в банята,което imageне искаше и не искаше да се оправи,както и когато исках.

Има дни като днешния,когато отказвам да приема,че ги им тези дни.И в един такъв ден,да търся причини за щастие и доброта,си е чисто предизвикателство.
И така,повече от ясно беше,че не мога да оправя хауса ако остана в него...Грабнах си якето и хукнах навън.В търсене на любимото кафене,определено място,и едно нормално кафе в голяма чаша.Взела със себе си,дебелия тефтер и химикал.И една идея...Да анализирам един ден наопаки и да намеря щастливото в него!

1.Какво би ме направило щастлива,обичаща в един ден наопаки?Любимия диск на Ботичели...Невероятен спомен за време,за щастие,за море...И ЛЮБОВ!!!

2.Какво би ме направило щастлива,и спокойна в един ден наопаки?Да видя градината на баба и на дядо,през златна есен.Усещане за сигурност и спокойствие.

3.Какво би ме направило щастлива,изпълнена със ентусиазъм,в един ден на наопаки?Да харча.Не е важно колко.По важното е,да е цветно,ярко,откачено и красиво.Като нови жълти пнталони,или просто магнетичния СИН лак за нокти.

4.Какво би ме направило щастлива,свободна в един ден на наопаки?Да разчистя.Стари никому ненужни неща.Днес в кофата заминаха куп стари дънки,в комлект списания и каквото ми попаднеше пред погледа.

5.Какво би ме направило щастлива,окрилена в един ден на наопаки?Да кажа,,БЛАГОДАРЯ"!
За поднесеното кафе,за отстъпеното място в магазина.За доброто отношение във Данъчното,за нещо си,каквото дойде.Усещане за удоволствие,благодат.И за няколкото на брой минути,пак съм си същата...

6.Какво би ме направило щастлива,полезна в един ден на наопаки?Да пресовам брашното,няма значение за кекс или топла питка.Напоследък ми става трудно да обясня
с думи,какви анормални процеси се случват в мозъка ми,когато готвя.Симбиоза от спокойствие,отдаденост,сърденост...много са.

7.Какво би ме направило щастлива,сърдечна в един ден на наопаки?Да изремонтирам нещо...Нещо скъсано,нещо счупено и скрито незнайно къде в гардероба.

8.Какво би ме направило щастлива,в един ден на наопаки?Където и да ходя,каквото и да правя,каквото и да се случва в душата и сърцето ми...Аз винаги се връщам у дома.
В моят свят,в моята крепост...

9.Какво би ме направило щастлива,в един ден на наопаки?Да потъна в тонове от думи,прочетени или написани.Понякога различно,а понякога еднакво.А днес,имаше и от двете.

И номер 10 няма!Не защото няма или не се сещам за какво,а защото си умирам от кеф или просто обожавам да нарушавам правилата,без значение какъв ден е.!!!

Е това беше!Пожелавам Ви,хубави;спокойни и весели почивни дни.


   ХАЙДЕ НА ПЪРЗАЛКАТАААААА....



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dushka - !
27.01.2012 21:27
Приемам идеята за пързалката. Утре съм там... Хубави почивни дни и на теб, пчеличка!
цитирай
2. hristo27 - Олекна ли ти след кафето? Сега ...
28.01.2012 10:30
Олекна ли ти след кафето?
Сега внимавай да не те изпързалят след пързалката. :)))
цитирай
3. pcelata - dushka
28.01.2012 12:00
Аз понеже ми се скъса найлона,ще ви чакам с канички-с кафе и чай.И домашно приготвени банички.
цитирай
4. pcelata - hristo27
28.01.2012 12:02
Да ми е олекнало,ми олекна.А за другото,ще видим кой кого.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 753547
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031