Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2012 22:28 - БЪЛГАРСКИЯ МОДЕЛ
Автор: pcelata Категория: Политика   
Прочетен: 13765 Коментари: 15 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако сме дали на света-
това е Българския модел.Той е като
Хеопсовата пирамида или
Вавилонската кула-нашия принос
в съкровищницата на човечеството.
Казано на сложно-това е състояние на духа.
Определен начин на мислене.
Тип душевност.
Казано просто-обратното на всичко.image
Колумб тръгва  за Индия и открива Америка.
Ние тръгваме за Америка и стигаме Индия.
Все откриваме Америка и все се оказва,
че сме открили Индия.
Навсякъде по света в приказката на Андерсен
кралят е гол.
У нас се получи обратното-кралят е
облечен,
а народът е гол.И гладен.
И безработен.image
Навсякъде по света считат
лудите за свестни,но болни хора.
У нас свестните считат за луди.
Още от времето на Ботев.
Навсякъде по света дупките са
предимно в сиренето.
У нас те са на ръководни места.
Там,когато стреляш по-някого,
той умира.
Тук,когато стреляш по друг,
умира Алеко Константинов.
Там са велики народите.
Тук-Народното събрание.
Там от великото до смешното има
само една крачка.
Тук няма никаква разлика.
При тях са свободни хората,
а при нас-цените.
Това е българския модел.image

Българския модел е по-лош от
Бермудския триъгълник.
В Бремудския триъгълник нещата
просто изчезват.
И знаеш,че ги няма.
При българския модел ги има,
но не са те.
И не знаеш какво е.
Нарича се бензиностанция,но нито
има бензин,нито ти сменят маслото,
нито ти проверяват гумите,нито
мият стъклата.
Знаеш само,че е най-високото на
Балканите.Или най-широкото.
Според този модел българските
джуджета са най-ниските в света,
а българските мъже-
най-мъжествените.
Българския модел е,когато
мълчанието е злато,а преклонената
главичка остра сабя не сече и по
добре яйце днес отколкото
кокошка утре.
image
защото кротко агне от
две майки суче.
И когато отвличаме останките
на Чарли Чаплин за откуп.
При българския модел селяните
идват в града,за да купуват мляко,
а гражданите отиват на село,
за да прибират реколтата.
И когато заводите произвеждат
художествена самодейност.
Българския модел е продупчена и
завързана с конец стотинка.За
да се возим безплатно в асансъор
и да говорим безплатно по телефон.
При българския модел няма
девета дупка на кавала.Тя
не е пробита.
Пробита е направо десета.
Българския модел е не аз да съм добре,
а ти да си зле.
Българския модел е неунищожаем.
С него ще бъде свършено,
когато всички отидем в Канада.
Както ще бъде свършено и
със самата Канада.image
автор;Станислав Стратиев



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Привет, Пчеличке!
05.06.2012 22:49
Добре ни е изтипосал сатирикът Ст. Стратиев... Абсурдно-смешен, уни-кален и тъжен ни е моделът...
цитирай
2. pcelata - Нали приятелю?
05.06.2012 22:52
Жалко за нас.А сме велика нация,кой каквото ще да казва.
цитирай
3. yotovava - Е, поне сме дали нещо на света :)))))))))))))))))))
06.06.2012 06:32
.
цитирай
4. dushka - !
06.06.2012 11:19
Докато човек за човека е плячка, ще е така. Дори и в една подредена държава се срещат хора, които са по-скоро свине, отколкото човеци. Това е може би човешкият манталитет, зависещ от много - много неща. Привет, Пчеличка!
цитирай
5. pcelata - Добре си ми дошла Валя.
06.06.2012 20:59
Винаги съм го казвала,и пак ще го кажа;-Ние сме велика нация.И това,че се дъниме от време на време...това,не ни пречи да се гордеем,че сме Българи.
цитирай
6. pcelata - Здравей Dushka,
06.06.2012 21:01
приятелко.Вярно е,че докато има злоба между нас....Но,аз не спирам да казвам и мечтая--един ден,и на нашата улица да изгрее слънце.
цитирай
7. seasonofthewitch - Жалко за нас. А сме велика нация, кой ...
07.06.2012 15:18
pcelata написа:
Жалко за нас.А сме велика нация,кой каквото ще да казва.

Здравей:)
Великото на българите излиза,че е търпението и пасивността му за жалост:)
Поздрави.
цитирай
8. mariniki - такъв е нашият модел....
18.06.2012 08:03
обратно на всички.... и се чудим как ще ги стигнем другите...
като все тичаме на обратно... сърдечен поздрав
за теб...
цитирай
9. naidobriq - Сърдечен поздрав:)
24.06.2012 15:15
Хареса ми в страничката ти:)Леле колко е вярно:))
цитирай
10. pcelata - Благодаря ви милички.
26.06.2012 07:16
Хубаво ми е,когато сте при мен.Бъдете здрави и хубав ден от мен.
цитирай
11. mitkaloto - Хубаво ми е, когато сте при мен. Б...
26.06.2012 22:09
pcelata написа:
Хубаво ми е,когато сте при мен.Бъдете здрави и хубав ден от мен.

Търтеите станаха повече от пчелите!Поздрави и приятна вечер!
цитирай
12. pcelata - Няма да те питам,
26.06.2012 22:15
защо го казваш! Сигурно,си имаш причини.Хубава вечер и от мен.
цитирай
13. mitkaloto - защо го казваш! Сигурно, си имаш ...
26.06.2012 22:26
pcelata написа:
защо го казваш! Сигурно,си имаш причини.Хубава вечер и от мен.

Причини много.Много вожд, малко индинец!Трима работят двама ги гледатАз не искам на мен да ми е добре.Аз искам на Вуте да му е зле!Всеки гледа в паницата на другия...Когато се срещнат двама започват с "Има ли далавера"?..Какви избори ,бе?Вземи Гочоолу и Дочоолу и ще станеш министър."Со пари и со д.пе всичко се постига.Пари нема!Действайте"-А.Ляпчев министър председател на България....
цитирай
14. pcelata - Прав си.
26.06.2012 22:31
Много си прав.За това,немаме пари-оти,они от тиа далавери имоти на Халдики си накупиа.Ооооо...забравих и Гърциото.
цитирай
15. mitkaloto - Много си прав. За това, немаме па...
26.06.2012 22:35
pcelata написа:
Много си прав.За това,немаме пари-оти,они от тиа далавери имоти на Халдики си накупиа.Ооооо...забравих и Гърциото.

Гърция не я броя.Виена,Лондон,Париж,Дубай..искам да спра!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 751316
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031