Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2013 14:21 - Добър ден приятели!
Автор: pcelata Категория: Поезия   
Прочетен: 2683 Коментари: 9 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес съм в особенно състояние...но Вие

не ми обръщайте особенно внимание.Просто,

бих искала да Ви поздравя с едно прекрасно

стихотворение...на една изключителна-

жена;поетеса;и много добър психолог.

За всички пропуснати мигове,
за сълзите неизплакани,
за всички изпуснати влакове,
за гарите недочакани,
за думите неизказани,
за раните ненанесени,
за болките ненаказани,
за всички цветя неподнесени,
за песните неизпети,
картини ненарисувани,
за чуствата неизлети
и танци неизтанцувани,
за стиховете ненаписани,
за маските несвалени,
за виковете потиснати,
за ударите спестени,
за устните нецелунати,
за всички врати неоткрехнати,
за шансовете изгубени
и страховете непосрещнати,
за бсички писма неизпратени,
любови несподелени,
за всичките прошки недадени,
за пропиляното време,
за грешките непоправени,
за всяко,,обичам"" неказано,
за бляновете забравени,
за щастието отказано,
за всички пропуснати други животи
и избори ненаправени
сега е моментът да мислим,защото
не знаем тук колко остава ни!

автор; Мадлен Алгафари

Да Ви кажа,че....

животът наистина е кратък.Нека бъдем

разумни в делата си;в желанията си;

да отстояваме чуствата си....но,да не

нараняваме любимите си хора.

Да даряваме  с обич децата си,

без да ги караме да порастват

преждевременно.Да уважиме родителите си-

и винаги да намираме време за тях.

Обичайте се,приятели!



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Днес наистина е особен ден, Пчеличке ...
24.01.2013 15:18
Може би след слънчевите дни ... в момента вали дъжд,
небето е ниско и мрачно - зимата напомня за себе си...
Благодаря ти за поздрава - чудесен избор... не е случайно
може би, че снощи отворих точно на това стихотворение...
А може би истината е, че и на мен не ми е ден...
Топло те прегръщам, миличка !
цитирай
2. pcelata - Може би след слънчевите дни. . . в ...
24.01.2013 15:22
stela50 написа:
Може би след слънчевите дни ... в момента вали дъжд,
небето е ниско и мрачно - зимата напомня за себе си...
Благодаря ти за поздрава - чудесен избор... не е случайно
може би, че снощи отворих точно на това стихотворение...
А може би истината е, че и на мен не ми е ден...
Топло те прегръщам, миличка !


Благодаря,че си тук Таня.Истината е,че няма идеални дни.Но се стараем,да ги направим поносими,дори хубави-според нуждите и желанията си.Топло те прегръщам и аз.
цитирай
3. veninski - Поздрави и от мен, приятелко!
24.01.2013 16:30
Поздрави и от мен, приятелко!
цитирай
4. pcelata - Поздрави и от мен, приятелко! ...
24.01.2013 16:48
veninski написа:
Поздрави и от мен, приятелко!


Благодаря ти приятелю.Да ти е светъл празника.
цитирай
5. mariniki - красиво послание...
24.01.2013 19:12
в красив стих, благодаря ти...
цитирай
6. gocho52 - Харесвам Мадлен...
24.01.2013 20:24
Приятна вечер,Пчеличке!
цитирай
7. pcelata - в красив стих, благодаря ти. . . Р...
24.01.2013 20:40
mariniki написа:
в красив стих, благодаря ти...


Радвам се,че си тук миличка.
цитирай
8. pcelata - Приятна вечер, Пчеличке! Н...
24.01.2013 20:42
gocho52 написа:
Приятна вечер,Пчеличке!


Незнам,дали има някой да не я харесва Гоше.Но,стиховете й са дълбоки и разтърсващи.Лека вечер и на теб.
цитирай
9. faktifakti - Чела съм тази авторка.
25.01.2013 14:59
Има една уникална книга " Приказки за пораснали деца". Наистина пише ужасно добре. Поздрав, мила.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 754035
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930