Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2012 21:00 - Спомени-1част
Автор: pcelata Категория: Поезия   
Прочетен: 5273 Коментари: 13 Гласове:
8

Последна промяна: 05.01.2012 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

                              ДРУГИ                        

...А много пъти пожълтьваха градините
И аз не съм навярно вече същият.
                                      Атанас Далчев

Залъгваме се тихо,че сме още същите.
Но ронят се листата,хората и къщите;
лицата ни-от сухите бразди на бръчките,

сърцата ни-от бесните салта,
                                                  несръчните,
краката ни-от тесния чепик на
                                                  времето,
очите ни-ненужно с хоризонти бременни,

косите ни-и цвят,и ветрица изгубили,
душите ни-без мисъл детството
                                                  потулили,
съзнанията ни-от свят ранен
                                                  изкълчени,
и гласовете-от тишините свършили.

И щрихът чер по листа бял го трие
                                                    гумата.
И вятър вее ги мечтите ни и думите...

И ние никога не ще сме същите.
Изронили сме себе си.И няма връщане.



колаж;Биляна Ралчева
Румен Урумов/София



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dushka - !
06.01.2012 08:32
Никога няма да сме същите!... Привет, Пчеличка!
цитирай
2. pcelata - Наистина- днес няма връщане, но, ...
06.01.2012 09:29
friendly1 написа:
Наистина- днес няма връщане,
но, пак поглеждаме назад…
Били сме, и ще бъдем – същите…
Дори във лабиринта – кръговрат…


Докоснали мечтите, с дреха млада-
все пак вървим напред без страх…
Докоснала душата, обич стара-
пак пременила се - скрила грях…


Така е миличка,много истина има в стихчето ти.Сърдечна прегръдка и за теб.
цитирай
3. pcelata - Никога няма да сме същите!. . . Пр...
06.01.2012 09:30
dushka написа:
Никога няма да сме същите!... Привет, Пчеличка!


Това е така.Но винаги,ще се връщаме към спомените.Сърдечен поздрав и за теб.
цитирай
4. stela50 - Може би никога няма да бъдем същите ...
06.01.2012 10:47
Но душата не се променя ,остават и спомените ...
Поздрави за хубавия стих и колаж , Пчеличке !
цитирай
5. pcelata - Но душата не се променя, остават и ...
06.01.2012 12:20
stela50 написа:
Но душата не се променя ,остават и спомените ...
Поздрави за хубавия стих и колаж , Пчеличке !


Благодаря Таня.Хубав ден.
цитирай
6. анонимен - edin - Което не ни убива, ни изронва...
12.03.2012 11:55
Пчелата, благодаря ти с учудване! Аз съм авторът на стихотворението, Румен Урумов. Точният текст ти го изпращам. Имам и по-добри стихове :) ... Чудесен е и колажът... А учудването е - откъде си намерила текста...

ДРУГИ
…А много пъти пожълтяваха градините
и аз не съм навярно вече същият.
Атанас Далчев

Залъгваме се тихо, че сме още същите.
Но ронят се листата, хората и къщите:

лицата ни – от сухите бразди на бръчките,
сърцата ни – от бесните салта, несръчните,

краката ни – от тесния чепик на времето,
очите ни - ненужно с хоризонти бременни,

косите ни - и цвят, и ветрища изгубили,
душите ни – без смисъл детството потулили,

съзнанията ни – от свят ранен изкълчени
и гласовете – от тишините свършили.

…И щрихът бял по листа чер го трие гумата.
И вятър вее ги мечтите ни и думите…

И ние никога не ще сме вече същите.
Изронили сме себе си. И няма връщане.
цитирай
7. анонимен - edin - Което не ни убива, ни изронва...
12.03.2012 12:04
Ето още нещо мое, по темата:

СЪРЦЕВИНАТА

Като люспи на лук,
пласт подир пласт,
бели ни времето.
А няма кой
да поплаче.

Нищо, че днес и тук,
в някакъв час,
кърви зеленото.
Кой е жертва
и кой - палач е?

Пак някой достига
с остри ръце
до сърцевината –
проникновено
и косо…

Нечетена книга
с име „Сърце”
тупти под кората.
Не я четем,
само – носим.
цитирай
8. pcelata - Здравейте!
12.03.2012 15:19
Вече не си спомням откъде.Но, някъде из нета беше.Имах,нужда да изразя настроението тогава и намерих вашето стихо.Не съм много сигурна,дали не видях и други.Както и да е.Няма защо,да ми благодарите.Хубавите,но не и мои неща-трябва,да се видят и от други.
цитирай
9. pcelata - Пак съм аз.
12.03.2012 15:20
Ще се радвам,да прочета още неща от Вас.Хубав ден.
цитирай
10. pcelata - Привет Румене.
12.03.2012 20:56
Пиши ми на лични.Трябва да поговорим.Искам да ти кажа някои неща,но на саме.
цитирай
11. анонимен - edin - Което не ни убива, ни изронва...
13.03.2012 07:57
Здравей, Пчела (или Пчеличке, или - не знам коя...) Още една приятна изненада... Проблемът ми е тъп, технически и - в мен. Кое е този твой мейл "лични"? Просто не съм вещ в тези работи, честно!.. А иначе, и на мен ми се струва, че трябва да си поговорим. Хубав ден, пиши...
цитирай
12. анонимен - edin - Здравей, Пчеличке!
13.03.2012 09:10
Здравей, Пчела, Пчеличке или Знам Ли Коя... Още една приятна изненада!
Струва ми се - и на мен, - че се нуждаем от подобен разговор. Проблемът е,
че не разкодирам това твое "пиши ми на лични", почти бос съм в тази материя - чисто технически, не ти знам мейла ти и по какъв начин да ти пиша... Не знам какво да направя... Желая ти слънце, чакам някакъв знак...
цитирай
13. pcelata - До един
13.03.2012 17:27
анонимен написа:
Здравей, Пчела, Пчеличке или Знам Ли Коя... Още една приятна изненада!
Струва ми се - и на мен, - че се нуждаем от подобен разговор. Проблемът е,
че не разкодирам това твое "пиши ми на лични", почти бос съм в тази материя - чисто технически, не ти знам мейла ти и по какъв начин да ти пиша... Не знам какво да направя... Желая ти слънце, чакам някакъв знак...


Здравей Румене.Не се притеснявай.Горе под колажа,на твое дясно на екрана има едно прозорче и там пише; потребителя;гласувай за блога;лични съобщения и тн.Там натискаш лични и пишеш имейл къде да те намеря.Другия вариант,е да се регистрираш в сайта-Блог.бг и така ще комуникираме.Ако ти е по-лесно,ме търси на имейл; ford49@abv.bg Желая ти успех и скорошно включване.Чакам те.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 754503
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930