Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2011 11:39 - Атила умрял в прегръдките на германка
Автор: pcelata Категория: Новини   
Прочетен: 3570 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
снимка от музей в Унгария



Не е за вярване,но всесилният Хунски
вожд Атила,от когото треперел целият свят,
умрял в леглото...по време на първата си
брачна нощ.За да покори изцяло германските
народи през 5 век,той замислил сватба
,,с цел да получи помощ от някакво непознато
германско племе.Известно ни е само,че
принцесата се казвала Илдико"",разказва
хренски историк.
Заклетия трезвеник Атила този път
прекалил с алкохола,на сутринта не се
показал и подчинените му се притеснили,
но от страх разбили вратите твърде късно.

Обикновенно кръвотечение от носа
пратило алчния владетел в небитието

Заварили го мъртъв с ридаещата до него
Илдико.Според днешните лекари вероятно
е ставало на въпрос за обикновен
епистакис(кръвотечение от носа),от което
е могъл да бъде спасен,ако са били взети
своевременни мерки.Но слугите не са
посмели да обезпокоят тиранина.

Историята на Атила е история на номадско
насилие.Хуните тероризирали Европа цял
век.Всъщност те изобретили политиката
на терора.Не били толкова силни военно,
колкото в умението си да сеят ужас и
масови психози сред противника
Атила бил жесток,алчен,коварен и отмъстителен.Но той бил продукт на такава
цивилизация.За неговото властване са
характерни зловещите номадски ритуали
на човешки жертвоприношения.След всяко
сражение накълцвали и сварявали в
огромни казани няколко от пленниците и
изяждали този курбан.Пиели кръвта им
от чаши,направени от черепи на враговете си.


из материал;в-к Минаха години



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Ами
24.11.2011 18:16
по-добре, че е умрял в прегръдките на жена, отколкото - на бойното поле...
цитирай
2. plushok - Не съм съгласна ...
24.11.2011 18:25
Не съм съгласна с всичко гореизложено. Чак да са варили хора в казани, силно казано.
цитирай
3. pcelata - по-добре, че е умрял в прегръдките ...
25.11.2011 15:18
mt46 написа:
по-добре, че е умрял в прегръдките на жена, отколкото - на бойното поле...


Нали! Това е по добрия вариант.
цитирай
4. pcelata - Не съм съгласна с всичко гореизл...
25.11.2011 15:20
plushok написа:
Не съм съгласна с всичко гореизложено. Чак да са варили хора в казани, силно казано.


Разбирам.Но, аз не го твърдя.Изложих това,правейки ми впечатление смърта му.Не съм историк!И не искам,да засягам никого.
цитирай
5. plushok - Споко Пчеличке.
25.11.2011 20:18
И аз изказах мнение, нямах за цел да те засегна.
Поздрав!
цитирай
6. pcelata - И аз изказах мнение, нямах за цел да ...
25.11.2011 20:29
plushok написа:
И аз изказах мнение, нямах за цел да те засегна.
Поздрав!


Не си ме засегнала мила.Просто си казвам истината.Когато не разбирам и не съм в час,си казвам.Защо да се правя на велика,като не съм.Сърдечен поздрав и на теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 754530
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930