Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2012 23:58 - ПОСВЕТЕНО НА МАЙКА МИ...
Автор: pcelata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3116 Коментари: 0 Гласове:
1



image

ИДВА НАЙ-ХУБАВИЯ ПРАЗНИК...


ИДВА   8 март


Но за мен,
този празник-е преди всичко,
празник на МАЙКАТА-а след това на ЖЕНАТА.

По този повод,
реших да изненадам своята Майка с този пост.

Когато,говоря за нея...сякаш, не ми стигат
думите;емоцийте и вълненията...Сякаш,
гърлото ми пресъхва и няма какво да кажа.
Но,не е така.Не мога,така лесно да кажа за;
безкрайно дългите нощи в у дома,;
за безкрайно изтощителните тревоги;
за всички сълзи,които е проляла;
за всички ласки,с които ме е дарила;
за всички съвети,които ми е дала-и ме е
направила ЧОВЕК!!!
image

                              МАМА

Дето си от всички най-добра,
дето те от всичко най-обичам,
научи ме как да те наричам,
научи ме как да избера
най-хубавото,най-чудесното име
и да ти го казвам научи ме!

Че за тебе думи не намирам,
а сърцето ми до днес побира
таз една едничка дума само;

,,МАМО МИЛА,СКЪПА МОЯ МАМО!""image

        НА МАЙКА МИ...

Учудваш ли се,мамо,че те галя?
Едва потрепват кичурите пъстри...
Косата ти навярно е забравила
дъха на позабравените пръсти...
Не смееш даже поглед да преместиш-
от страх да не прогониш топлината
в ръката ми,
която толкоз често е затръшвала вратата!
Не се страхувай,мамо!
Порасна непослушното момиче!
Аз знам,че можеш,затова прости ми,
че не разбирах колко те обичам...
През сълзи не веднъж си ми желала
да бъде синът ми непокорен.
Е,нека бъде,нека е такъв,
и нека грешките ми да повтори!
Един ден моите сълзи ще покапят под
първата му ласка мълчалива-
Аз знам,че тоя ден ще дойде
и като теб ще чакам търпеливо...image


Каквото и да кажа,

ще е малко...

Колкото и цветя да ти подаря,

ще са малко...

Но,от сърце ти казвам;

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК МАМО! МНОГО ТЕ ОБИЧАМ!!!imageimageimage



ЧЕСТИТ 8 март МАМО!!!

БЛАГОСЛОВЕНА СЪМ,
ЧЕ ТЕ ИМАМ.МНОГО ТЕ ОБИЧАМ!!!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 753552
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031