Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2012 21:18 - МОЯТ ОТГОВОР-ПАЧАТА
Автор: pcelata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6665 Коментари: 21 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Точно така.Правилно четете.
От скоро съм тук,но искам да сваля една маска от себе си...маската на непукизма,и
да се освободя от негативизма,който ме души!
Колко съм тъпа и безмозъчна да си мисля,че
щом аз съм изградена с огромна доза оптимизъм и доброта-И с всички хора,ще да е
така...Обаче,с огромно съжаление разбирам,
че съм сгрешила и продължавам да греша.
Научиха ме,да уважавам хората независимо-пол и възраст...Но никой не ме научи,как да
се справям с интриганството,злобата и
лицемерието.
Не съжалявам,че съм тук...защото има страхотни Блогъри-от които,научавам всеки
ден по-малко,но значими неща.Хора с които
е приятно да се общува и споделя.Мисля,че
БЛОГ.БГ-е точно това;Място където,всеки
споделя това,което го е впечатлило и тн...
Но, има такива;
-бедни,слепи човечета,които с покоя
търгуват;злобни,дребнави,комплексирани;
-начетени човечета,които в желанието си
да демонстрират колко са грамотни-
обиждат незаслужено;
-доскучало им и решили да разнообразят
времето си,като рисуват карикатури
някому...

И като по-неграмотна и смотана се запитах;
-,,Боже,кому е нужно всичко това?За
какво надмощие става на въпрос?""

Има една страхотна мисъл и я споделям
с вас;

,,Ако можехме да прочетем тайната
история на враговете си,бихме
открили в живота на всеки от тях
толкова тревога и страдания,
достатъчни да обезоръжат
всякаква враждебност.""

                                 Хенри Лонгфелоу

И накрая,едно стихче с което,Ви
призовавам за повече толерантност
и уважение по между ни;


                Мрънкащо човече


Събужда се то сутринс мрънкане
и целият му ден така отива,
мърмори кисело то чак до съмване
...и вижда всичко във нюанси сиви.

Не е доволно то от времето,
че силно слънце е огряло,
или пък дъжд намокрил му е темето,
вихрушка важната му работа е спряла.

Намръщено посреща то и хората;
,,Какво сте се захилили,бе хора,
какви проблеми пак са се отворили,
не сте наред,на вас говоря!""

Поспри се малко,жалко ми човече,
май от носа си ти не виждаш по-далече,
огледай се и отвори сърцето,
виж изгрева и погледни небето!!!

Защо си жив на този свят голям,
живееш ли или  мъждукаш бавно,
така ти винаги ще бъдеш сам,
ще си угаснеш тихо и безславно.


Автор;Вал/Валентина Цвяткова



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - има две дърти противни пачи в бло...
18.01.2012 21:41
има две дърти противни пачи в блогбеге-джойса мърлата и баба гина лудата от ловеч. стой далеч от тях!
цитирай
2. анонимен - Добре казано но не всеки ще разбере
18.01.2012 21:42
Пълно е с психари
цитирай
3. анонимен - Aми напоследък по-проста от Али...
19.01.2012 00:54
Aми напоследък по-проста от Алилуята.... НЯМА!!!!!!!!!!!!
Лошото е ,че няма кой да и го каже.Публикува постинг след постинг и все повече се опиянява от простотиите си.
цитирай
4. kite333 - "как да
19.01.2012 08:30
се справям с интриганството,злобата и
лицемерието "
Като не обръщаш внимание :))
цитирай
5. pcelata - до ан1
19.01.2012 09:59
Това е вашето мнение.Позволявам си да кажа,че моето е различно и си го запазвам за себе си.Благодаря все пак,за взетото отношение.
цитирай
6. pcelata - до ан2
19.01.2012 10:01
Възможно е.Но,ако всеки приеме поне частица от казаното-смятам,че ще бъдем много по-щастливи.
цитирай
7. pcelata - до ан3
19.01.2012 10:02
Това е въпрос на избор.Ако не ти харесва даден пост,просто го подминаваш.
цитирай
8. pcelata - до kite333
19.01.2012 10:06
Не е възможно.Понякога е необходимо да вземеш отношение,дори да не се харесва истината.А друг път,си мълчиш-защото борбата изисква цялото ти внимание.Но се старая да превъзмогвам,тези си пориви.
цитирай
9. анонимен - к'во ти пука, обръщай всичко на шега ...
19.01.2012 12:19
к'во ти пука, обръщай всичко на шега и извличай дивиденти от това;)))
аз така правя и в повечето случаи анонимните ме карат да се смея със сълзи;)))
цитирай
10. kostas - Както и монетата, животът има две лица.
19.01.2012 14:34
малко са късметлиите на които им се пада само добро Неизбежноста налага да осъзнаем и двете но разумът се стреми към доброто.Пътят който всеки трябва да поеме...Въпрос на избор. Личен.
цитирай
11. mitkaloto - Права си и те подкрепям. Поздрави!
19.01.2012 16:05
Права си и те подкрепям.Поздрави!
цитирай
12. pcelata - к'во ти пука, обръщай всичко на шега ...
19.01.2012 17:57
mar866 написа:
к'во ти пука, обръщай всичко на шега и извличай дивиденти от това;)))
аз така правя и в повечето случаи анонимните ме карат да се смея със сълзи;)))


Мар,не може да не ми пука! Всеки има право,да бъде личност-та дори,и анонимните.
цитирай
13. pcelata - малко са късметлиите на които им се ...
19.01.2012 18:01
kostas написа:
малко са късметлиите на които им се пада само добро Неизбежноста налага да осъзнаем и двете но разумът се стреми към доброто.Пътят който всеки трябва да поеме...Въпрос на избор. Личен.


Прав си Костас.Всеки решава по кой път да тръгне,и сам понася последствията от своя избор.Благодаря,че си тук.
цитирай
14. pcelata - до Миткалото
19.01.2012 18:02
Сърдечно благодаря,за подкрепата.
цитирай
15. анонимен - Какви врагове...
19.01.2012 22:13
,,Ако можехме да прочетем тайната
история на враговете си,бихме
открили в живота на всеки от тях
толкова тревога и страдания,
достатъчни да обезоръжат
всякаква враждебност.''

Хенри Лонгфелоу

Тук няма врагове, ако има такива са измислени:))) И да не ме харесваш няма значение сега това, просто наистина тук така разсмиват, че вече влизам за да да видя поредния виц за мен, а казан от анонимен или човек без лице става още по- смешно:)) Какво ти пука кой какъв е, аз ограничих коментрите, но пак обсебените пишат , пишат аз трия, те ми пускат статии, аз се смея:)) Вчера и днес показах, че може да се води и нормален диалог с мен, но за целта трябва да няма анонимни, злобни и идиотски коментари...комуникацията с такива не ми носи нищо повече от това да чета черен хумор или виц измислен от блондинки:)))))
цитирай
16. pcelata - до АлиАли
19.01.2012 23:03
Защо и по какъв начин показах,че не те харесвам?Ако някой не те харесва,това си е негов проблем...И не съм аз,тази която не те харесва-Ати мен!!! Но това,е друга тема на разговор.Али с мен,също може да се води нормален разговор.И един/една от анонимните ме нарече ПАЧА- което,от моя гледна точка не ми пука,защото мен има кой да ме оценява и това са приятелите ми и семейството ми.Така,че...Сърдечно ти пожелавам хубава и спокойна вечер.
цитирай
17. harizma - трудно е...
28.01.2012 16:53
...да замълчиш, когато те обиждат публично и преднамерено.Понякога и аз подминавам злобни коментари, защото е трудно да стигна това високо ниво на егоцентричност, проявяващо се при някои хора...но понякога не подминавам, защото виждам смисъл, в това да накарам някой, да опита и промени хейтърското си поведение...
цитирай
18. pcelata - harizma
28.01.2012 17:12
Прочетох коментара ти няколко пъти,за да мога точно да ти отговоря.От моя пост,нямаше голям ефект.Или ако има,то никой не си признава.Истината обаче е,има 3 неща които,обременяват човешката душа;
-негативна нагласа;
-склонността да съдиш другите;
-и дисхармонията;
Така,че много е трудно да промениш някой,който не иска да се промени.Сърдечен поздрав и горе главата.
цитирай
19. анонимен - Здрасти Бръмчо! :-)))))))
28.01.2012 18:52
С право си да се възмущаваш! Значи, като подкрепа на позицията ти ще ти кажа нещо лично и кулинарно. Обичам пача и всякакви пачи. Обичам ги! С чесън, оцет.. Ммммммм! А тук какво? Изреве някой Пачаааааа!, отидеш с лъжицата и видиш някоя добра душица. Не става за ядене. :-))))))) Как да не пухнеш лъжльото с черпака? Че на само веднъж. Ако възприемем кулинарната терминология, нека всеки направи списък с манджите, които не обича и да направим списък. :-)))) Примерно, аз не ям спанак. :-)))) Абе, спанак, такъв! Как ти звучи? Не обичам и цвекло. Което прави предложението ми "Чукундурчето на батко", приемливо блюдо за обиждане. Добра идея даваш. Ще я обмисля. :-))))
цитирай
20. pcelata - katana
28.01.2012 19:57
Добре дошъл.Трябва и аз да си помисля,как да те наричам.Но това Бръмчо,ме кефи и коментара ти ме разсмя.Мога да поспоря с теб,за някои неща...Обаче,тази вечер не съм в настройка.Но ще се реванширам.Благодаря,че се отби.
цитирай
21. анонимен - Честта е моя, Бръмчо!
28.01.2012 20:58
pcelata написа:
Добре дошъл.Трябва и аз да си помисля,как да те наричам.Но това Бръмчо,ме кефи и коментара ти ме разсмя.Мога да поспоря с теб,за някои неща...Обаче,тази вечер не съм в настройка.Но ще се реванширам.Благодаря,че се отби.

А защо Бръмчо? Помниш ли я "Бръм,бръм,бръм, аз пчеличка съм." :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pcelata
Категория: Други
Прочетен: 753464
Постинги: 134
Коментари: 1327
Гласове: 3656
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031